Η παρουσία του Sagittario Fashion House, ξεκίνησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης , διαθέτοντας επίσης το ηλεκτρονικό του κατάστημα, πωλώντας καλλυντικά και είδη προσωπικής περιποίησης, κάνοντας αποστολή σε όλη την Ελλάδα. Ενδεικτικά, η εταιρεία μας προμηθεύεται τα παρακάτω Brands : Maybelline, L’Oréal, Max Factor, Sunkissed, Beauty Line της Cream Team, Wibo, Bioshev, Technic, w7, Schwarzkopf .

Στην συνέχεια δημιούργησε την κατηγορία ‘’Fashion’’, η οποία αφορά ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ. Αφού απέκτησε πλέον ποικιλία κατηγοριών , δημιούργησε το φυσικό του κατάστημα στην Αθήνα, με έδρα τα Άνω Λιόσια. Είναι πολύ εύκολα προσβάσιμο, διότι βρίσκεται , πολύ κοντά στην λεωφόρο Φυλής. Έτσι, πλέον δίνει την δυνατότητα στους πελάτες του, να έχουν άμεση επαφή μαζί του και να μπορούν να παραλάβουν την παραγγελία τους χωρίς κάποια έξτρα χρέωση.
Στόχος του Brand είναι η απόλυτη ελευθερία έκφρασης του εαυτού μας, δοκιμάζοντας οτιδήποτε μας κάνει να νιώσουμε πιο όμορφα, πιο οικείοι με τον εαυτό μας . Μότο και ιδέα της εταιρείας, είναι ότι κανένα προϊόν από μόνο του, δεν κάνει έναν άνθρωπο όμορφο. Έχει όμως προμηθευτεί, τα πιο δυνατά Brands , ώστε να βοηθήσει κάθε άνθρωπο , να πλησιάσει, στην πιο όμορφη εκδοχή του εαυτού του.
Για να το πετύχει αυτό, η ομάδα μας είναι σε μια διαρκή αναζήτηση ώστε να υπάρχει εξέλιξη καθημερινά.
Μέσω του brand μας, θέλουμε να δώσουμε την ευκαιρία στον κάθε άνθρωπο να μπορεί να επιλέξει το στυλ του, είτε είναι, casual, βραδινό, αθλητικό ή super sexy ανάλογα πάντα την διάθεση του.
Ένα είναι το σίγουρο! Εμείς στο Sagittario Fashion House, έχουμε πάντα να σας προτείνουμε το ιδανικό κομμάτι και τα ιδανικά προϊόντα ομορφιάς για εσάς.

Χρόνος Παράδοσης και διαδικασία αποστολής:

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, πως το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, από την ημέρα που θα καταχωρήσετε την παραγγελία σας, χρειάζεται 2-6 εργάσιμες για να την εκτελέσει. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν βρίσκεται σε έλλειψη, το αρμόδιο τμήμα θα σας ενημερώσει άμεσα και θα προσπαθήσει για την άμεση εξυπηρέτηση σας. Υπάρχουν δύο τρόποι για την παραλαβή μιας παραγγελίας. Είτε μπορεί να παραλάβει ο πελάτης την παραγγελία του από το φυσικό μας κατάστημα, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση, είτε να αποσταλεί από εμάς μέσω της ACS. Στην πρώτη περίπτωση, πρέπει πρώτα να γίνει ενημέρωση από την εταιρεία μας, μόλις ετοιμαστεί η παραγγελία , για να μπορεί ο κάθε πελάτης να παραλάβει.
Στην δεύτερη περίπτωση, αν έχει καταχωρηθεί email στην παραγγελία, μόλις το δέμα φύγει από εμάς, θα αποσταλεί σχετική ενημέρωση με τον αριθμό της αποστολής.
Οι σκέψεις, συμβουλές, τα σχόλια και ερωτήσεις σας είναι ευπρόσδεκτα και μπορείτε να μας τα παραθέσετε με οποιονδήποτε τρόπο επικοινωνίας επιθυμείτε.
Μέλημα μας, είναι πάντα η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη, σεβόμενοι τις προτιμήσεις του και αφουγκράζοντας τις ανάγκες του.